Lønn til fastpris

Oversikt og forutsigbarhet på lønnskostnader.

Forutsigbarhet og Fleksibilitet

VIEW har både små bedrifter og store internasjonale konsern som kunder. Vi leverer både økonomisystemer, regnskapstjenester og rådgivning innen økonomi og IT. Vi har fastpriser på våre tjenester– også på rådgivning og integrasjoner. Hos oss får kundene forutsigbarhet og fleksibilitet.

Regnskap

Fastpris fra

2500,- / mnd

Lønn

Fra

180,- / mnd

Hjelp til regnskap

Fra

1100,- time

Få et tilbud

Vi gir ledere smarte verktøy for økonomistyring

Vi har siden 2004 hjulpet selskaper med å effektivisere regnskap – økonomi – og forretningsprosesser fra skyen.

Vårt mål er at kundene våre skal fokusere på egen verdiskapning gjennom å sikre inntekter, ha kontroll på kostnadene og å utvikle sin organisasjon.

Vår rolle er å bidra til at kundene våre lykkes gjennom innsikt og oversikt – i sanntid. Vi har samlet vårt fokus rundt ERP-systemene Xledger og Tripletex, og er i begge tilfeller deres største partner. Det betyr at vi har meget god systemkompetanse, og kjenner til hvilke funksjoner selskaper kan ta i bruk for å effektivisere sine økonomi – og forretningsprosesser.

Vi tilbyr våre kunder muligheten til å outsource alt arbeid til oss eller å velge å gjøre deler av jobben selv. Du har uansett enkelt tilgang til den økonomiske informasjonen din, når som helst og hvor som helst!

Hva sier noen av kundene våre?

Integrasjoner med xledger og tripletex

Alpinco

“Vi har oversikt og innsikt på tvers av alle selskapene og samlet for konsernet. Og en god dataflyt mellom fagsystemene våre.”

safe bemanning kundehistorie i view

Safe Bemanning

“VIEW Ledger har laget en effektiv og sømløs integrasjon mellom timefangst og lønn. Vi sparer masse tid hver eneste uke.”

visindi kunde av view

Visindi

“Med VIEW Ledger på laget har vi full oversikt og stål-kontroll på forretningen. Rapportering blir overflødig.”

Lenge siden du vurderte ny regnskapsleverandør?

“Sånn har vi alltid gjort det holdning” kan sette kjepper i hjulene for innovasjon og utvikling i selskapet. Blir du sittende fast i gamle vaner og rutiner, kan du gå glipp av muligheter til å bli enda bedre.

Hos oss får du regnskap og lønn til fastpris, og systemer som gir deg god oversikt og tidsbesparende prosesser for fakturering, timeføring, utlegg og rapportering.

Vi tilrettelegger selvfølgelig for at du kan koble på dine fagsystemer, for en 365 grader view av din bedrift.

Det koster ingenting å få et tilbud, men det kan koste mye å la være.